Політика

Фріз: Суспільство має бути готовим до інформаційної війни і розуміти її тактику

Суспільство як в Україні, так і в інших країнах має бути готовим до інформаційної війни, а також розуміти тактику її ведення, заявляє народний депутат фракції "Блок Петра Порошенка", голова підкомітету з питань безпеки державних інформаційних систем Комітету Верховної Ради з питань національної безпеки і оборони Ірина Фріз.

"Незважаючи на те, що питання російських інформаційних операцій широко обговорюється в Європі, є сумніви в тому, що хоча б одна країна ЄС здатна протистояти цьому виклику повною мірою", - написала І.Фріз на своїй сторінці в соцмережі Facebook за підсумками участі в семінарі "Співпраця в стратегічних комунікаціях як відповідь гібридним загрозам" у рамках платформи НАТО-Україна з протидії гібридної війні в Вільнюсі.

"Суспільство має бути готовим до інформаційної війни і розуміти її тактику, адже в іншому разі державні інститути будуть неефективними у протидії, навіть незважаючи на наявність стратегії і тактики. Оскільки об'єктом впливу ворожих інформаційних кампаній є суспільство, то ми маємо говорити спочатку про готовність суспільства і лише потім про стійкість державних інститутів ", - зазначила парламентарій основні положення, які були донесені до європейських колег.

Вона звернула увагу на те, що в результаті роботи "фейкових" акаунтів, що створюються від імені громадян країн ЄС і США, створюється ілюзія, що жителі цих країн підтримують позицію російської влади і, оскільки це має вигляд думок звичайних людей, перестає бути пропагандою.

"Зупинилася окремо на методичній типології інформаційних підривних кампаній проти Заходу з демонстрацією прикладів, які були підготовлені в рамках інформування наших партнерів в Парламентській Асамблеї НАТО. Наголосила на необхідності запровадження курсів інформаційної гігієни і кібернетичної безпеки в освітню програму середньої школи і вищих навчальних закладів. Також наголосила на необхідності Smart-підходу у боротьбі з фейковими акаунтами агресора", - розповіла І.Фріз.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ