Кабмін схвалив концепцію введення посад фахівців з питань реформ
Кабінет Міністрів України затвердив концепцію введення посад фахівців з питань реформ у державних органах та вимоги до них.
"Для кадрового оновлення і посилення державної служби на засіданні уряду схвалено концепцію введення посад фахівців з питань реформ", - сказано в повідомленні прес-служби уряду в п'ятницю.
У ньому наголошується, що ухвалення цього рішення зумовлено відсутністю на державній службі фахівців, здатних виконувати поставлені завдання з підготовки та реалізації ключових національних реформ. "Така ситуація з кадрової неспроможності виникла через непрозору систему добору на посади державної служби, а також через відсутність мотивації держслужбовців, зокрема фінансової", - сказано в повідомленні.
Передбачається, що реалізація концепції дозволить залучати на держслужбу кваліфікованих фахівців, які зможуть якісно та ефективно виконувати завдання з підготовки та реалізації ключових реформ, впливати на тенденції та розвиток державної служби.
Фахівці з питань реформ будуть нести відповідальність за підготовку та реалізацію ключових національних реформ, а саме ідентифікацію проблем в галузі або сфері, підготовку пропозицій щодо визначення пріоритетних проблем для вирішення, розробку варіантів вирішення проблеми, підготовку проектів відповідних актів законодавства, оцінки результатів реалізації заходів тощо.
Призначатимуться такі фахівці на посади держслужби (категорії "А", "Б" і "В") за результатами відкритого конкурсу, і обов'язково будуть проходити випробувальний термін 2 місяці. Щорічно їхня робота буде оцінюватися на загальних підставах згідно з вищезгаданим законом "Про державну службу".
Створення команди фахівців з питань реформ має відбутися в кілька етапів: з листопада по грудень 2016 року і з січня по березень 2017 року.
Претендувати на таку посаду може кандидат, який відповідає низці вимог. Зокрема, володіє навичками проектного управління, має здатність до стратегічного планування та аналізу, творчі здібності, обізнаний у політичній і соціальній ситуації в країні, знає іноземну мову, а також вміє працювати в стресових ситуаціях.