Політика

Популяризація бренда України у світі має стати рушійною силою економіки

Популяризація бренда України у світі має стати рушійною силою для розвитку економіки в країні. Про це заявив заступник голови Адміністрації президента України Дмитро Шимків під час прес-конференції "Погляд у майбутнє: шляхи розвитку конкурентної України".

"Є бренд Україна. Ми маємо робити все, щоб цей бренд разом з українськими товарами був популярним і відомим у світі. Популяризація українського – це рушійна сила нашої економіки", - сказав Д.Шимків.

За словами заступника голови АПУ, першочерговими кроками на шляху реформ мають стати антикорупційна та судова реформи, а також дерегулювання економіки. "Це три основи, які дозволяють говорити про конкурентоспроможність", - зазначив Дмитро Шимків.

"Ми маємо створити новий суспільний договір між владою, бізнесом та громадськістю. Повинні зрозуміти, що нам доведеться жити за правилами", - сказав він.

Заступник голови АПУ також наголосив на важливості реформи державного управління. Він зазначив, що державні службовці мають працювати не на процес, а на досягнення результату.

Відповідаючи на запитання про те, коли суспільство відчує перші результати реформ, Д.Шимків зазначив, що для реалізації реформаторського курсу необхідна політична воля владних інституцій.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ