Фонд соцстрахування з жовтня впроваджує систему оперативного інформування про виплати лікарняних
Фонд соціального страхування впроваджує систему оперативного інформування роботодавцями про здійснення виплат співробітникам у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та деяких виплат потерпілим на виробництві, повідомила прес-служба фонду.
Повідомлення про здійснення виплати може бути відправлено в електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису, у вигляді листа з повідомленням або надано безпосередньо робочому органу фонду. При цьому інформування фонду має здійснюватися протягом місяця з моменту виплати.
Головною метою нововведення, за твердженням фонду, є зменшення ризику затримок виплата, а також допомога роботодавцям шляхом заміни перевірок використання коштів фонду на попередній контроль і запобігання помилок.
Відповідно до нового порядку, робочий орган виконавчої дирекції фонду або його відділення після надходження заяви-розрахунку протягом 10 днів здійснює перевірку інформації в ньому, зокрема, правильність нарахування виплат, наявність даних про страхувальника в Єдиному держреєстрі загальнообов'язкового державного соцстрахування, дані про ЄСВ.
У разі наявності в заяві-розрахунку помилок або недостовірних даних його повертають роботодавцю для їх виправлення.
Перевірка заяви-розрахунку, надання рекомендацій за її результатами і фінансування для здійснення виплати застрахованій особі здійснюється робочими органами виконавчої дирекції фонду або його відділеннями протягом 10 робочих днів після надходження заяви-розрахунку від роботодавця.
Як повідомлялося, на початку 2018 року Міністерство охорони здоров'я України спільно з Міністерством соціальної політики заявили про намір створити електронний реєстр листків непрацездатності, що унеможливить махінації з ними.