Інвестиції

Кількість франчайзингових магазинів МХП "М’ясомаркет" до кінця 2021р може досягти 1000 - CEO

"Миронівський хлібопродукт" (МХП) очікує дуже швидкого зростання кількості магазинів нового формату "М’ясомаркет", що відкриваються за франчайзинговою моделлю, завдяки високому попиту підприємців на співробітництво з компанією в цьому проекті, повідомив глава правління (CEO) МХП Юрій Косюк.

"У нас буде їх 50 до кінця року або 75, а планувалося 15. До кінця наступного року буде тисяча, тому що кількість людей (бажаючих працювати в такому партнерстві з МХП) пішло лавиноподібно, оскільки вони побачили, що це клас, цей летить", - сказав Косюк журналістам в Києві в четвер.

Як повідомлялося, раніше МХП анонсував відкриття п'ятого магазину нового формату "М’ясомаркет" в Черкасах 28 серпня, у вересні - в Кропивницькому і Києві. Нові торгові точки вже працюють в Ковелі, Сумах, Миколаєві та Дубно.

"Відкриття магазинів нового формату відповідає стратегії МХП з перетворення з сировинної компанії в кулінарну. Так, окрім широкого вибору свіжого м'яса, магазини пропонують споживачам м'ясо в маринадах, ковбаси та іншу продукцію", - зазначали раніше в компанії.

МХП - найбільший виробник курятини в Україні. Займається також виробництвом зернових, соняшникової олії, продуктів м'ясопереробки. На європейський ринок компанія поставляє охолоджені напівтуші курей, які переробляються, зокрема, на його підприємствах в Нідерландах і Словаччині. У лютому 2019 року МХП завершив операцію з придбання словенської компанії Perutnina Ptuj.

Засновником і мажоритарним акціонером МХП є український бізнесмен Юрій Косюк.

Чистий прибуток МХП в 2019 році зріс в 1,7 раза в порівнянні з 2018 роком - до $ 215 млн, виручка збільшилася на 32% - до $ 2,06 млрд.

 

 

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ