Події

Deutsche Telekom зайняв 1-е місце в Європі за вартістю бренду, обійшовши Mercedes-Benz - Brand Finance

Німецький телекомунікаційний оператор Deutsche Telekom посів перше місце в Європі за вартістю цьогорічного бренду, змістивши на другу позицію автовиробника Mercedes-Benz, повідомляє Brand Finance.

Вартість бренду Deutsche Telekom збільшилася на 17% за рік – до 60,65 млрд євро, Mercedes-Benz – на 8%, до 56,67 млрд євро. На третьому місці знаходиться німецький страховик Allianz (+19,6%, 46,6 млрд євро), а лише у десятці лідерів шість компаній є представниками ФРН.

Четвертий рядок рейтингу займає британська нафтова компанія Shell (SPB: RDS.A) - 46,47 млрд євро, далі йдуть автомобільні BMW - 38,9 млрд євро, Porsche - 35,43 млрд євро і Volkswagen - 32,73 млрд євро, французька будинок моди Louis Vuitton – 25,34 млрд євро, британський аудитор EY – 24,77 млрд євро.

У топ-10 цього року увійшов швейцарський виробник продуктів харчування та напоїв Nestle, який витіснив на одинадцяту сходинку німецький промисловий конгломерат Siemens. В решті десятка лідерів не змінилася порівняно з 2022 роком.

Найшвидшою став бренд кави Nespresso, вартість якої за рік злетіла в 3,5 рази (до 2,8 млрд євро), внаслідок чого йому вдалося потрапити в топ-500 і одразу зайняти 219 позицію. Крім того, сильно виріс у ціні бренд італійських спортивних автомобілів Lamborghini (у 2,5 раза), німецька електроенергетична RWE (у 2,4 раза) та норвезька нафтогазовидобувна Aker BP (у 2,3 раза).

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ