Події

Чотириденний робочий тиждень став стандартним для 40% компаній

Чотириденний робочий тиждень почали впроваджувати або вже запровадили 40% компаній, які брали участь в опитуванні Ernst and Young (EY).

Дослідження показало, що з минулого року спостерігається помітне зростання "гібридної" роботи. Близько 70% опитаних роботодавців застосовують такий підхід, коли співробітники можуть працювати з дому два-три дні на тиждень.

Керівники продовжують вкладати кошти у покращення якості життя співробітників. Так, 46% респондентів планують найняти до офісу баристу. Третина опитаних керівників мають намір надати або розширити можливості для догляду за дітьми для співробітників.

Ці зміни відбулися після того, як пандемія COVID-19 вдарила по співробітникам та спричинила сплеск звільнень у різних секторах. Опитування EY показало, що компанії почали інвестувати в офісні зручності для того, щоб підвищити показники повернення співробітників до офісу та утримання їх на роботі, зазначає CNBC.

Близько половини компаній (48%) нині приблизно порівну ділять час своїх працівників між офісом та віддаленою роботою. До пандемії дві третини співробітників мали бути в офісі.

EY прогнозує, що у постпандемійному світі цей показник зрештою становитиме близько 59%.

Наразі 42% співробітників використовують гібридний підхід до роботи, 27% знаходяться в офісі повний день, повністю віддалено працює 31%. Раніше ці показники становили відповідно 40%, 45% та 15%.

Три чверті компаній заявили про те, що бачать своє майбутнє без централізованого робочого місця і лише 20% говорять про повернення в офіс 90% або більше співробітників.

У щорічному дослідженні EY Future Workplace Index, яке консалтингова фірма публікує вдруге, взяли участь понад 500 компаній із різних секторів зі штатом від 250 до 25 тис. осіб.

 

 

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ