Події

Мінкультури України презентувало новий візуальний бренд відомства

Міністерство культури та інформаційної політики України презентувало новий візуальний бренд відомства.

"Ребрендинг має на меті показати міністерство як сучасну державну установу, яка відповідає сьогоднішнім викликам. Новий стиль бренду представляє актуальну українську культуру - привабливу та зрозумілу для сучасних українців", - ідеться в повідомленні прес-служби міністерства.

Зазначається, що новий логотип Мінкультури - "легкий і витончений", нариси літер у логотипі мають обережну відсилку до давньоруської каліграфії, такі як "Слово о полку Ігоревім" і рукописи Київської Русі.

"У новий логотип зашита абревіатура МКІП, тонкі накреслення та скруглення підсвідомо зчитуються як м’які та дружні елементи, що створюють динаміку немов відображення нового витка історії та культури. Перетин літер в абревіатурі нагадує про міждисциплінарність напрямків роботи МКІП. Логотип може використовуватися як повноколірний знак, що поєднує два кольори, так і як монохромний знак, що передбачає використання тільки чорного або білого кольору", - йдеться в повідомленні.

В основі логотипу два колірних рішення: жовтий і червоний, які передбачається використовувати тільки на контрастному тлі.

Зазначається, що за основу нового фірмового стилю міністерства взято мінімалізм.

"При розробці нової айдентики основна увага приділялася таким стратегічним напрямкам як: культура, креативна економіка, інформаційна політика, туризм, а також велика реставрація", - повідомляють у відомстві.

Згідно з повідомленням, нова айдентика була розроблена креативною агенцією Green Penguin за підтримки USAID Transformation Communications Activity.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ