Події

У Франції під час третього "локдауну" злетів продаж пива, шампанського і міцного алкоголю

У Франції значно збільшився продаж низки алкогольних напоїв під час третього "локдауну", що триває з початку квітня 2021 року, повідомляють у вівторок французькі ЗМІ з посиланням на дані аналітичної компанії Iri.

Згідно з цими даними, продаж сидру і пива збільшився на 23% порівняно з аналогічним періодом попереднього року, продаж шампанського і віскі - на 24%.

Також, для порівняння, під час першого "локдауну" навесні минулого року, згідно зі статистикою продажу, французи, головним чином, скуповували не лише алкоголь, а й такі продукти, як макарони, борошно і туалетний папір.

"Французи (під час першої хвилі - ІФ) боялися, що магазини закриються, і купували продукти, які вони вважали життєво важливими, а алкогольні напої залишалися осторонь", - пояснює бізнес-директор Iri Емілі Маєр. За її словами, з початку року спостерігається тенденція того, що "французи хочуть порадувати себе покупками, наприклад, алкоголем".

На початку квітня 2021 року президент Франції Емманюель Макрон оголосив про рішення посилити обмеження в зв'язку з поширенням COVID-19 у всій країні. Зокрема, жителі країни повинні обмежити контакти з родичами, а також перейти на дистанційний режим роботи. До того ж дозволено виходити на вулицю в межах 10 км від будинку для прогулянок на свіжому повітрі і покупок. Подорожі з одного регіону в інший без поважних причин забороняються. Закрилися школи.

Раніше цього тижня у Франції почали послаблювати обмеження, відкрилися дитячі сади і школи.

У Франції з початку пандемії COVID-19 діагностували більш ніж 5,5 млн заражень, понад 103 тис. інфікованих померли.

 

 

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ