Одна доза AstraZeneca захищає літніх людей від COVID-19 у важкій формі у 80,4% випадків - дослідження
Одна доза вакцини компанії AstraZeneca та Оксфордського університету запобігає зараженню коронавірусом у важкій формі серед 80-річних у 80,4% випадків, свідчать дослідження вчених із Бристольського університету.
"Вакцина Оксфордського університету та AstraZeneca, яку почали застосовувати 4 січня 2021 року, показала 80,4% ефективності через 14 днів після однієї дози у запобіганні захворюванню із симптомами, досить серйозними, щоб закінчитися госпіталізацією. Медіанний вік досліджуваних пацієнтів - 88 років", - йдеться у повідомленні на сайті Бристольського університету.
У препарату Pfizer ефективність у тих самих умовах виявилася 79,3%.
У лютому Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) рекомендувала вакцину AstraZeneca для людей віком 65 років і старше. Препарат AZD1222 - векторна вакцина. Його принцип дії вакцин полягає у тому, що він містить ослаблений нешкідливий вірус і ген коронавірусу нового типу.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
ВООЗ доставила в Україну 26 тисяч доз вакцин від сказу
19:44, 26.11.2025
Україна та Британія обговорили посилення оборонної співпраці та розгортання сил стримування Коаліцією охочих — ОП
23:42, 25.11.2025
Керівництво УЧХ обговорило з колегами із Британії спільні проєкти
17:55, 25.11.2025
Стармер після розмови із Зеленським провів консультації з Трампом щодо мирного плану
00:28, 23.11.2025
Генштаб: одним із найбільш ефективних засобів DeepStrike є дрон FP-1 від Fire Point, їхній "Фламінго" наразі експериментальна зброя
02:38, 22.11.2025
ОСТАННЄ
Держбюджет-2026 не збільшує виплати військовим, але будуть контракти з покращеними умовами, - Шмигаль
11:46, 05.12.2025
Генконсульство України буде відкрите в словацькому Пряшеві - МЗС
11:42, 05.12.2025
Свириденко до Железняка: Ознайомте мене з фактами, а я прийму відповідне управлінське рішення щодо Кулеби
11:35, 05.12.2025
Патрульна поліція спростувала інформацію про введення в Україні нового дорожнього знаку "білий ромб"
11:27, 05.12.2025
Петиція із закликом прибрати рекламу з поїздів та станцій метрополітену в Києві не набрала необхідних голосів