Події

Причиною руйнування двигуна Boeing 777-200 у неділю могла стати втома металу

Голова Національної ради з безпеки на транспорті США (NTSB) Роберт Сумвальт заявив, що пошкодження лопатей вентилятора в двигуні Pratt & Whitney, що вийшов з ладу на лайнері Boeing 777-200 авіакомпанії United Airlines у неділю, за попередньою оцінкою, могло статися з- за втоми металу.

Сумвальт сказав журналістам на брифінгу, що поки не зрозуміло, чи є причина відмови двигуна PW4000 аналогічної відмови двигуна іншим рейсом тієї ж авіакомпанії на Гаваях в лютому 2018 року, коли було встановлено, що зламалася лопать вентилятора.

Раніше Федеральне управління цивільної авіації США повідомило, що лайнер Boeing 777-200 американської авіакомпанії United Airlines з 231 пасажиром і 10 членами екіпажу на борту успішно приземлився в аеропорту вильоту після того, як незабаром після зльоту у нього відмовив правий двигун.

Літак виконував рейс Денвер - Гонолулу. Повідомлень про постраждалих не надходило.

З відео, зробленого з салону літака і розміщеного в соцмережах, слідує, що двигун загорівся в польоті. На іншому відео, яке зняв очевидець з землі, чітко видно, що за літаком тягнувся шлейф чорного диму.

У зв'язку з цим компанія Boeing рекомендувала призупинити експлуатацію літаків 777 (69 - в експлуатації і 59 перебувають на стоянці), що працюють на двигунах Pratt & Whitney 4000-112, до визначення Федеральним управлінням цивільної авіації (FAA) "відповідного протоколу перевірки", йдеться в повідомленні, опублікованому на сайті компанії.

Раніше повідомлялося, що (FAA) активізує перевірки літаків Boeing 777, оснащених двигунами Pratt & Whitney PW4000, у зв'язку з інцидентом.

 

 

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ