Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів
Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.
Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.
Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Понад 30 тис. українців активували програму "Укрзалізниці" з безкоштовних перевезень до 3000 км за першу годину
13:19, 03.12.2025
Уряд дозволив компенсувати "Укрзалізниці" програму безкоштовних перевезень "3000" лібералізацію ціноутворення
23:27, 02.12.2025
Підвищення "Укрзалізницею" тарифів на вантажоперевезення критично вплине на агроекспорт - ВАР
12:16, 02.12.2025
"Укрзалізниця" запускає 11 нових поїздів та додасть 2 млн місць у далекому сполученні у 2026р.
13:56, 27.11.2025
Атака РФ пошкодила інфраструктуру "Укрзалізниці", однак рух поїздів залишається без змін
10:40, 25.11.2025
ОСТАННЄ
Угорщина відмовилася від облігацій на підтримку України, ускладнивши фінансування з боку ЄС
23:16, 05.12.2025
Паліса: кожна бригада на лінії зіткнення щомісяця отримуватиме визначену кількість мобілізованих
22:32, 05.12.2025
Зеленський анонсував новий порядок розподілу особового складу між бойовими бригадами
22:09, 05.12.2025
Зеленський вивів Єрмака зі складу РНБО та Ставки Верховного головнокомандувача
21:59, 05.12.2025
Питання керівника "Оператора ГТС України" вирішуватиме оновлена наглядова рада – Мінекономіки