Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів
Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.
Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.
Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Мережа "Книгарня "Є" відкрила магазин на Центральному залізничному вокзалі Києва
16:47, 14.02.2025
Назви Південно-Західна і Південна залізниці є пропагандою російської імперської політики - УІНП
10:12, 10.02.2025
Двоє залізничників поранено внаслідок ворожих обстрілів залізниці у Дніпропетровській області
08:15, 21.01.2025
Нардепу Бондару повідомлено про підозру в організації заволодіння коштами "Укрзалізниці"
16:10, 17.01.2025
Головного інженера філії УЗ викрито на хабарництві
14:21, 17.01.2025
ОСТАННЄ
Віце-президент США піддав критиці американців українського походження за проукраїнську позицію
01:01, 26.02.2025
Окупанти завдали серію ударів по Харкову, наслідки з'ясовуються - мер
00:46, 26.02.2025
Одна людина постраждала і будинок згорів внаслідок атаки ворожого БпЛА - ОВА
00:16, 26.02.2025
Зеленський планує відвідати з візитом США 28 лютого - ЗМІ
00:04, 26.02.2025
Зеленський про розмову з Макроном: скоординували наші плани та майбутні контакти в різних форматах