Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів
Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.
Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.
Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Експерт пропонує участь профспілок у наглядовій раді "Укрзалізниці" з правом дорадчого голосу
18:00, 25.12.2025
Солідарність і голос працівників: Молодіжна рада Профспілки залізничників презентує підсумки роботи та дослідження з корпоративного управління
13:20, 25.12.2025
Тестові шатли Дарниця – Видубичі курсуватимуть у пікові години в обох напрямках з 24 по 26 та з 29 по 31 грудня - Kyiv City Express
16:06, 23.12.2025
Відновлювальні роботи поблизу Коростеня тривають, поїзд №45/46 Харків-Ужгород прямує із затримкою 7 годин - "Укрзалізниця"
14:25, 22.12.2025
Аварія вантажного поїзда спричинила аварію пасажирського в Житомирській області і затримки в русі – Укрзалізниця
08:10, 22.12.2025
ОСТАННЄ
26 грудня: Яке сьогодні свято, все про цей день
07:01, 26.12.2025
Окупанти втратили впродовж доби 840 військовослужбовців - Генштаб
06:55, 26.12.2025
США атакували ісламістів у Нігерії за наказом Трампа
02:41, 26.12.2025
Росії довелося відкласти плани збільшення виробництва і експорту ЗПГ через санкції - ЗМІ
00:40, 26.12.2025
Росіяни атакували об'єкт критичної інфраструктури у Волинській області – ОВА