Чат-ботом "Укрзалізниці" за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів
Чат-ботом АТ "Укрзалізниця" (УЗ) з функцією продажу квитків за першу добу роботи скористалися 17 тис. клієнтів компанії.
Згідно з повідомленням прес-служби УЗ у середу, перший квиток за допомогою нового сервісу було куплено за маршрутом Київ - Вінниця.
Як повідомлялося, "Укрзалізниця" 12 січня запустила власний пілот чат-боту з функцією продажу квитків у месенджерах Viber (ukr_railway) і Telegram (@Ukrzaliznytsia_Tickets_Bot), у першому релізі доступний для поїздів категорії "Інтерсіті+".
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
"Укрзалізниця" призначає додаткову групу вагонів до Кишинева з Одеси та Києва
08:30, 20.12.2025
Внаслідок обстрілу в Одесі поранено працівницю "Укрзалізниці" та пошкоджено пост на станції
10:54, 19.12.2025
АТ "Укрзалізниця" з 14 грудня вводить новий графік поїздів регіональних, приміських та міських рейсів
10:20, 12.12.2025
Керівник підприємства підозрюється у заволодінні 2,5 млн грн "Укрзалізниці" на постачанні запчастин для локомотивів
15:07, 11.12.2025
План розвитку залізниці на 2026р включає держзамовлення на перевезення та Wi-Fi у спальних потягах - Мінрозвитку
21:44, 10.12.2025
ОСТАННЄ
Евакуація мирних жителів триває у прикордонних громадах Сумщини - ОВА
22:43, 20.12.2025
Петиція до Кабміну про присвоєння звання "Народного артиста" посмертно солісту гурту ADAM Клименку набрала 25 тис. голосів
22:29, 20.12.2025
Видатки загального фонду держбюджету у листопаді-2025 зросли на 9,7% до листопада-2024 – Мінфін
22:27, 20.12.2025
Латвія вивчає досвід енергетичної стійкості України та передала захисникам 30 автомобілів
22:10, 20.12.2025
Одна з загиблих внаслідок авіаудару по Ізюму працювала в поліції