Події

SkyUp може висадити пасажира за відмову залишатися в масці протягом польоту

Авіакомпанія SkyUp (Київ) оновила правила поведінки на борту у зв'язку з пандемією, а також посилила контроль з боку членів екіпажу за їх дотриманням.

"Відтепер, зокрема, невиконання вимоги залишатися в масці впродовж польоту вважається порушенням правил поведінки на борту. До пасажирів, які відмовляються надіти маску, як і за інші порушення, авіакомпанія має право застосувати відповідні санкції: від усного зауваження до вимушеної посадки в найближчому аеропорту, передання порушника поліції та відмови в авіаперевезеннях упродовж кількох років", - зазначається в повідомленні авіакомпанії в четвер.

В авіакомпанії нагадали, що під час польоту пасажир бере на себе такі зобов'язання:

- дотримуватися дисципліни та правил поведінки на борту;

- виконувати вказівки й рекомендації членів екіпажу;

- пристебнути ремені безпеки при включеному табло "пристебнути ремені";

- залишатися в масці впродовж усього польоту.

Крім того, на борту літака категорично забороняється: висловлювати неповагу, ображати, демонструвати агресію або чинити насильство стосовно інших пасажирів і екіпажу; знімати маску, крім як під час прийому їжі та напоїв; вживати алкогольні напої, окрім запропонованих екіпажем на борту, й курити (зокрема й електронні сигарети). Також заборонено псувати майно авіакомпанії тощо.

Такі дії ставлять під загрозу безпечне виконання польоту й порушують правила поведінки на борту.

"Авіаперевезення - сфера, де безумовним пріоритетом є безпека. Для нас це не лише слова. Ми піклуємося про те, щоб ваша подорож була безпечною і спокійною. Наприклад, носіння маски на борту літака, як і в усіх місцях загального користування, є надзвичайно важливим. Турбота про здоров'я - це така сама складова безпеки польоту для вас і оточення, як і пристебнутий ремінь і дотримання інших правил поведінки на борту", - наголошують в авіакомпанії.

У SkyUp зазначають, що це головні причини того, чому авіакомпанія жорсткіше реагуватиме на порушення правил поведінки на борту, та сподіваються на розуміння в цьому питанні з боку пасажирів.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ