Події

В Україні запустили телефонні консультації з питань безпеки дітей в інтернеті

 Із вівторка в Україні почала працювати урядова консультаційна лінія з питань безпеки дітей в інтернеті - 1545*3.

Згідно з повідомленням урядового контактного центру, лінія створена з метою підвищення рівня обізнаності, а також з метою запобігання та навчання реагування на ризики, з якими діти можуть зіткнутися в інтернеті - і безпосередньо дітей та їхніх батьків (осіб, які їх замінюють), і фахівців, що працюють у контакті з дітьми.

Дорослі також можуть отримати кваліфіковані консультації щодо особливостей технічних налаштувань застосунків, якими діти користуються в цифровому середовищі.

"Згідно з даними дослідження SWGfL, у період карантину підлітки почали проводити на 80% більше часу онлайн, а сексуальна експлуатація дітей в інтернеті зросла вдвічі. Водночас у дослідженні ITU наголошується, що понад 85% дорослих українців не знають, куди звертатися в разі виникнення проблем у цифровому середовищі", - наголошується в повідомленні.

Консультаційна лінія орієнтована насамперед на дітей, які зіштовхнулися з проблемами онлайн, а також на їхніх батьків та опікунів. Однак, зателефонувати та отримати консультацію може кожен, хто цікавиться питаннями захищеності дитини в інтернеті.

Фахівці лінії працюють цілодобово. Вони надають інформацію щодо безпечної поведінки в цифровому середовищі для запобігання насильству, порушенню прав та іншим зловживанням в інтернеті, а також щодо шляхів реагування на негативний онлайн-досвід.

Лінія створена в партнерстві з освітнім проектом #stop_sexтинг і за підтримки телеком-оператора "Датагруп" спільно з патронатною службою віце-прем'єр-міністра - міністра цифрової трансформації, Міністерством соціальної політики, Міністерством внутрішніх справ та Уповноваженим президента України з прав дитини.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ