Чат-бот Харківської міської диспетчерської служби 1562 почав працювати у тестовому режимі у Telegram - Кернес
У Харкові КП "Міський інформаційний центр" створило у Telegram чат-бота міської диспетчерської служби 1562, він вже доступний у тестовому режимі, повідомив міський голова Геннадій Кернес.
"Чат-бот дає змогу без взаємодії з оператором служби 1562 отримувати інформацію про планові та аварійні роботи, пов'язані з відключенням холодної та гарячої води, опалення, внутрішнього електропостачання будинку або ліфта за вашими адресами", - написав Кернес у своєму Telegram-каналі.
Він пообіцяв, що функціонал чат-бота розширюватиметься.
Єдина міська диспетчерська служба 1562 була створена у Харкові у 2007 році. За інформацією прес-служби міськради, щорічно співробітники 1562 приймають від жителів міста понад 1 млн заявок, які потім передаються відповідним комунальним підприємствам.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Окупанти вдарили по Харкову, наслідки уточнюються
21:24, 04.12.2025
Окупанти вдарили по Харкову, наслідки уточнюються
20:34, 03.12.2025
Кількість загиблих у Харкові зросла до двох
20:04, 03.12.2025
Вибух у Харкові не пов’язаний з ворожою атакою - мер
19:00, 03.12.2025
У Харкові тривають пошуково-рятувальні роботи, перевіряється інформація про двох зниклих безвісти осіб
18:49, 03.12.2025
ОСТАННЄ
Держкомтелерадіо додало 6 книжок до переліку антиукраїнських видань у листопаді
09:51, 05.12.2025
Бійці ГУР за два тижні знищили 8 ворожих цілей у Криму, зокрема бомбардувальник та радари
09:34, 05.12.2025
На Бессарабському ринку завершують підготовку до запуску гастрономічного проєкту "Бессарабка. Ринок їжі" - ЗМІ
09:23, 05.12.2025
Загинула дитина і троє людей постраждали внаслідок ворожих ударів у Дніпропетровській області
08:30, 05.12.2025
Сили безпілотних систем уразили за добу 1234 ворожі цілі