Події

Третина дорослого населення великих міст України вживає тютюнові вироби - соцопитування

Поширеність споживання тютюнових і нікотинових продуктів в Україні становить 33% серед дорослого населення міст Києва, Харкова, Одеси, Львова та Дніпра, свідчать результати опитування, проведеного Соціологічною групою "Рейтинг" 20 травня - 4 червня на замовлення ТОВ "Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн".

Згідно з результатами дослідження, в українських містах (Київ, Харків, Одеса, Львів та Дніпро) найпоширенішим першим регулярно застосовуваним продуктом все ще залишаються сигарети.

Так, поширеність вживання тютюнових і нікотинових продуктів в Україні становить 33% серед дорослого населення досліджуваних міст; 25% респондентів курять сигарети, 8% курять інші горючі тютюнові вироби (такі як сигари, сигарили, курильні трубки, кальян), 7% користуються системами нагріву тютюну (IQOS, glo), 1% курять електронні сигарети, лише 0,3% вживають бездимний (жувальний) тютюн.

За даними опитування, перший продукт регулярного споживання нікотину в більшості випадків (88%) - це сигарети. Водночас 5% курців починали з інших горючих тютюнових виробів, для 0,5% перший продукт - системи нагріву тютюну (IQOS - 0,4%, glo - 0,1%), для 0,4% - це електронні сигарети, 0,3% починали з бездимного тютюну.

Зазначається, що 57,3% поточних користувачів не планують залишати звичку вживати будь-який продукт у найближчі шість місяців, тоді як 12% планували зробити це протягом наступних 30 днів і 22,6% протягом наступних шести місяців (але не протягом наступних 30 днів).

Відповідно до соцопитування, курці сигарет почали регулярно курити сигарети в середньому у 19 років, у той час як користувачі IQOS почали регулярно використовувати IQOS у середньому в 32 роки.

Учасниками опитування було доросле (18+) населення Києва, Харкова, Дніпра, Одеси та Львова. Опитування проводилося методом CATI (computer-assisted telephone interviews - телефонні інтерв'ю з використанням комп'ютера) за випадковою вибіркою стаціонарних і мобільних телефонів, загалом опитано 5 тис. респондентів.

Тип вибірки - квотна вибірка за населенням міст, статтю та віком.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ