Події

У Держмитслужбі розпочав роботу таргетинг-центр для забезпечення достовірності декларування та сплати митних платежів

У Державній митній службі запрацював таргетинг-центр, який забезпечуватиме дотримання достовірності декларування та повноту оподаткування митних платежів, повідомляє ДМС на своєму сайті.

Центр створено на базі центрального апарату Держмитслужби для аналітичної та практичної підтримки митниць. 

"Таргетинг-центр обслуговуватиме робоча група фахівців Держмитслужби. Вони  мають можливість моніторити митне оформлення. У зоні уваги групи — всі митні декларації, оперативний аналіз яких дозволить звернути увагу митників на окремі ризикові операції. Таким чином можна буде попереджувати потенційні порушення митного законодавства",- йдеться в повідомленні.

Наголошується, що для декларантів жодних змін у процедурі оформлення не відбудеться. Запровадження роботи таргетинг-центру спрямоване виключно на попередження правопорушень.

Запуск таргетинг-центру посилить контроль за роботою митниць, покращить достовірність декларування і сприятиме надходженню платежів до державного бюджету.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ