Події

Відкриття ТРЦ у Києві можливе за умови дотримання наявних обмежень і відкриття метро - КМДА

Відкриття торговельно-розважальних центрів у Києві можливе за двох умов: дотримання наявних обмежень і відкриття метро, заявив в. о. першого заступника голови Київської міської державної адміністрації (КМДА) Валентин Мондриївський.

"Столична влада пильно стежить за інформаційним простором, і ми "за" відкриття ТРЦ, але водночас необхідно нівелювати всі складнощі та ризики збільшення захворюваності. Торговельно-розважальні центри без метрополітену навряд чи зможуть заробити, хоча б тому, що працівникам необхідно добиратися на роботу. Це саме та частина працівників, яка забезпечує функціонування бізнесу, який працює у ТРЦ. Тому, щоб не ускладнювати трафік у Києві, є сенс почекати з відкриттям ТРЦ до відновлення роботи метрополітену", - зазначив Мондриївський під час онлайн-зустрічі з представниками Американської торговельної палати в Україні та радником Київського міського голови Володимиром Бондаренком.

У зв'язку з цим наразі столична влада очікує рішення Кабінету Міністрів, коли буде дозволено відкрити метро.

Мондриївський наголосив, що послаблення обмежувальних заходів не варто розцінювати як повне скасування карантину. І після відкриття ТРЦ міська влада планує контролювати разом із санепідеміологами дотримання правил, у разі їх порушення під час карантину відповідні підрозділи матимуть право штрафувати або навіть закривати такі центри.

"У нас не буде прив'язки до конкретної дати, коли саме відкриються всі ТРЦ. Це пов'язано з тим, що кожен центр має різний ступінь готовності до цього. Тому, щойно ТРЦ буде готовий до відкриття за умови дотримання всіх правил, він і розпочне роботу. Хочу звернути увагу на те, що завдяки нашій співпраці бізнес відповідально готується до відкриття, але треба одразу розуміти, що обов'язковим залишається вхідний санітарний контроль. Все інше, що залежить від міста, зокрема, транспортне забезпечення, над цим ми працюємо", - наголосив радник Київського міського голови Володимир Бондаренко.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ