Події

88% опитаних українців вважають карантин необхідним, але у 90% із переходом на нього виникли проблеми - соцопитування

88% українців вважають карантин, введений у всій країні, необхідним, свідчать результати ролінгового опитування, проведеного компанією Research & Branding Group у рамках проекту "Рубікон" із 28 березня до 3 квітня.

"Трійку найпоширеніших заходів, яких дотримуються українці під час карантину, становлять: частіше та ретельніше миття рук (80%), перебування в масці під час виходу з дому і в громадських місцях (78%), а також спроби не виходити без потреби з дому (75%). Ті ж, які збираються найближчим часом вийти з дому, планують поповнити запаси продуктів (49%) або все-таки піти на роботу (24%)", - йдеться в результатах соцдослідження, оприлюдненого у вівторок.

Із переходом на карантин у 90% українців виникли певні проблеми. Найактуальнішими з них є поява фінансових труднощів, втрата джерел доходу (для 30%) і турбота про здоров'я близьких (також для 30%). Страх заразитися коронавірусом є проблемою для 17% українців.

Що стосується забезпечення необхідними товарами, то 68% українців зізналися в тому, що запасів не робили. Водночас 39% опитаних зазначили, що в їхній родині немає заощаджень, а ще у 19% "подушки безпеки" вистачить на місяць. Середня сума грошей, якої буде достатньо сім'ї на проживання протягом місяця такого карантину, була визначена опитаними у 8 тис. 826 грн.

60% опитаних українців вважають, що матеріальний стан їхньої сім'ї за три місяці точно погіршиться або скоріше погіршиться, ще 19% впевнені, що не зміниться. А ось на запитання, чи зміниться їхнє життя після карантину, 43% опитаних відповіли ствердно, а 27% впевнені, що все буде як і раніше.

Під час віддаленого CATI-опитування ролінгового формату з 28 березня до 3 квітня включно було опитано 1400 респондентів (по 200 щодня), вибірка репрезентативна за статтю, віком, населеним пунктом та регіоном проживання.

У такий спосіб накопичується масив даних, що складається з результативних щоденних масивів і дає змогу не лише отримувати оперативні дані, а й відстежувати їхню динаміку. На закінчення проекту планується вийти на вибірку в 1600 респондентів і проаналізувати результати дослідження у декількох векторах.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ