Zakaz.ua безкоштовно доставить 1000 продуктових наборів літнім киянам
Київ. 2 квітня. ІНТЕРФАКС-УКРАЇНА - Сервіс доставки продуктів Zakaz.ua у квітні долучається до соціальної ініціативи Департаменту соцполітики Київської міської державної адміністрації, яка покликана забезпечити товарами першої необхідності найуразливіших киян, зокрема людей похилого віку та людей із обмеженими можливостями.
Як повідомляється на сторінці компанії в соцмережі Facebook, на доставку 1000 продуктових наборів для людей, що перебувають у зоні ризику, буде виділено 1 млн грн. У продуктовий набір входитиме найнеобхідніше: хліб, крупи, масло, молочні та м'ясні продукти, солодощі, овочі, фрукти, а також засоби особистої гігієни.
Ціль акції - убезпечити найуразливіші до захворювання категорії мешканців столиці від зайвого ризику та допомогти їм слідувати рекомендаціям МОЗ із самоізоляції.
"Для багатьох із нас необхідність самоізоляції створює незручності, але є ті, кому ці незручності долати набагато складніше. Самотні люди поважного віку, важко хворі, люди з обмеженими можливостями на сьогодні найуразливіші, тому що кожен похід у магазин для них - це ризик інфекційної хвороби, зокрема коронавірусу. У таких кризових ситуаціях ми маємо підтримувати один одного, тому раді взяти на себе невелику частину рутини дідуся чи бабусі. Запрошуємо всіх підтримати тих, хто наразі потребує цього найбільше", - коментує CEO Zakaz.ua Андрій Курський.
"Чудово, що бізнес проявляє ініціативу і готовий допомагати не словом, а ділом! Ми готові активно сприяти цій програмі, адже маємо в Києві дуже багато людей, які на сьогодні, як ніколи, потребують підтримки. Такі благодійні акції дають змогу не лише допомогти з продуктами першої необхідності малозабезпеченим і одиноким людям похилого віку, а й надати їм впевненості у завтрашньому дні!" - зазначив, у свою чергу, представник Київського волонтерського штабу у протидії Covid-19 Ігор Ліскі.
Zakaz.ua - лідер на ринку доставки продуктів харчування в Україні, надає послуги замовлення та доставки від найбільших роздрібних продуктових мереж.