Події

Цукерберг відмовився від короткострокових цілей, поділився поглядом на десятирічну перспективу

Засновник Facebook Марк Цукерберг розповів про своє бачення прийдешніх у найближче десятиліття змін.

Цукерберг написав на своїй сторінці у Facebook, що якщо раніше він концентрувався на короткострокових цілях, то цього року він віддав перевагу ширше поглянути на перспективи.

Зокрема, на його думку, у наступні десять років молоде покоління має отримати більший вплив. Творець Facebook наголосив, що його проект був задуманий як спосіб дати мілленіалам говорити про важливі для них проблеми, але ці зміни ще повністю не набули чинності. Цукерберг впевнений, що до 2030 року в політиці побільшає молодих людей, і проблемам клімату, освіти та охорони здоров'я приділятиметься більше уваги.

Засновник Facebook також вважає, що завдяки соціальним платформам поступово відновлюватимуться невеликі спільноти людей, у яких вони відчуватимуть близькість і знаходитимуть для себе нішу. Нині - з розширенням соціальних кордонів - людям часто буває складно відчути свою унікальність, зазначає він.

Крім того, технології віртуальної реальності допоможуть людям жити там, де їм хочеться, без необхідності переїжджати в великі міста в пошуках роботи.

Цукерберг також робить ставку на допомогу малому бізнесу, який і наразі може за невеликі гроші створювати сторінки в соціальних мережах і безпосередньо спілкуватися з покупцями, що раніше було доступно лише великим компаніям. У майбутньому для приватних підприємців має з'явитися більше можливостей.

Торкнувся Цукерберг і теми регулювання в інтернеті. Він наголосив, що великим компаніям часто доводиться лавірувати між свободою слова і безпекою, між правом на приватне життя і охороною правопорядку. На його думку, складні ситуації можна вирішувати за допомогою чітких рішень з боку демократичної влади щодо виборів, захисту приватності та боротьби з небажаним контентом.

Він також наголосив на важливості незалежних органів, за допомогою яких суспільство саме може вирішувати конфліктні ситуації. Як приклад він навів створювану Facebook незалежну Наглядову раду, завдяки якій користувачі соцмережі можуть оскаржити рішення щодо контенту.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ