Події

За два роки попит на зйомки відео на локаціях Києва зріс удвічі

За два роки попит на зйомки відео на локаціях Києва зріс удвічі і продовжує рости, на місто звертають увагу міжнародні компанії, повідомили в Київській міськдержадміністрації.

"У 2010 році звернень щодо проведення зйомок в столиці, як від вітчизняних, так і від іноземних компаній було 187. З 2016 - 510, в 2018 - кількість звернень збільшилася до 1002, а за 9 місяців 2019 місто вже отримало 730 заявок на проведення зйомок", - повідомила заступник голови КМДА Марина Хонда.

Вона підкреслила, що для Києва відеоіндустрія стає перспективною галуззю ділового туризму. Тільки за два роки кількість заявок на відеозйомку майже подвоїлася, а за десять років - у вісім з половиною разів.

"Дуже приємно, що на місто звертають увагу такі компанії як Apple, Google і Lexus, які знімали тут рекламні ролики продукції. Також збільшився інтерес з боку іноземних кліпмейкерів, які все частіше знімають в Києві відео всесвітньо відомих зірок", - зазначила Хонда.

Вона також додала, що одним з останніх масштабних проектів була зйомка популярного серіалу "Чорнобиль" від американського телеканалу HBO. Вихід цього серіалу спричинив збільшення туристичного потоку в Чорнобильську зону і відкриття нового туристичного маршруту в Києві місцями зйомок.

За словами заступника голови КМДА, такий показник приросту заявок на відеозйомку свідчить про те, що Київ цікавий для представників кіно і музичної індустрії, а інтерес з їхнього боку щороку тільки зростає.

Крім того, Хонда акцентувала увагу на тому, що питання проведення зйомок досі не врегульовано на законодавчому рівні, що створює деякі проблеми для компаній, що бажають знімати свої проекти в Києві. "А враховуючи затребуваність міста в цій галузі, - це необхідно виправити і зробити механізм видачі дозволів на зйомку легше і прозоріше. Адже завдяки цьому Київ стає більш привабливим, як і для бізнесу, так і для туристів", - підсумувала чиновниця.

 

 

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ