Події

Традиційні книгарні Китаю переживають повернення популярності

Традиційні книгарні в Китаї знову мають популярність серед читачів, їх кількість у країні зросла у 2018 році на 4,3%, до 225 тис., повідомляє агентство "Сіньхуа".

Загальний обсяг роздрібного продажу книжок на внутрішньому ринку КНР збільшився за рік на 11,3% - до 158 млрд юанів (близько $23,3 млрд), йдеться в доповіді нового видавничого інституту Bookdao.

Крім того, експерти Bookdao, що виступає консультантом для видавничої та книжкової індустрії Китаю, опитали представників 62 мереж книгарень і з'ясували, що близько 65% із них планують відкрити понад п'ять нових магазинів у 2019 році. При цьому 18% книжкових мереж мають намір відкрити більше ніж 100 магазинів за рік.

Раніше китайські читачі перейшли на електронні книжки і покупки в інтернеті, з 2000 по 2012 роки в країні закрилося близько половини приватних книгарень, тоді як державні торгові точки були збитковими, йдеться в доповіді консалтингової фірми Roland Berger.

Проте традиційним книгарням вдалося повернути аудиторію завдяки збільшенню асортименту нових продуктів, пише газета China Daily. Зростання обсягів продажу в цьому сегменті відновилося в 2017 році.

Так, у деяких магазинах відкрили кафе і художні галереї. Крім того, їхні власники активніше використовують великі дані, щоб гарантувати, що представлені в магазинах книжки відповідають вподобанням покупців у певному торговельному районі.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ