Події

Багато французів вирішили скоротити власні витрати після погромів "жовтих жилетів"

Протестні акції "жовтих жилетів" і погроми можуть відбитися на споживанні французів, повідомив сайт газети "Фігаро".

"Один француз з п'яти передбачає витрачати менше через насильство", - пише видання в понеділок.

"Фігаро" наводить дані групи маркетингових досліджень Promise Consulting, згідно з якими 21% французів мають намір зменшити витрати на покупки під час майбутніх різдвяних свят.

Ця цифра вище серед економічно неактивного населення - 26%, і у людей віком 50 років і старше - близько 30%.

Як пояснює цей ефект один із засновників консалтингової групи Філіп Журдан, для такої обережності існує дві причини: "страх перед повторенням актів насильства поблизу від торговельних місць і невпевненість в купівельній спроможності" після таких масових насильницьких протестів.

"Ці два почуття посилилися через маніфестації "жовтих жилетів" і їх гучне медійне звучання", - вважає маркетолог.

Рух "жовтих жилетів" почався як спонтанний протест проти підвищення цін на пальне. Поступово він поширився на проблему загального зубожіння простого населення і став набувати політичних рис. Так, в хід пішли гасла "Всіяв злидні, пожне гнів", "Макрона у відставку".

Минулої суботи до маніфестації мирних "жовтих жилетів" приєдналися добре згуртовані і організовані групи правих і лівих радикалів і просто погромники і мародери. Все це закінчилося масовими заворушеннями в Парижі та інших регіонах Франції. Сотні підозрюваних були заарештовані. Десятки людей отримали поранення, в тому числі поліцейські.

Завдано величезної шкоди міському і дорожньому господарству, розгромлені і розграбовані торгові точки різного класу. Розлючені хулігани не пощадили навіть священний для французької нації монумент - Тріумфальну арку, її музей, бутики і розташовану біля підніжжя монумента могилу невідомого солдата.

 

 

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ