Події

Телеканал "Україна" у вересні очолив національний рейтинг телеканалів за версією ІТК

Телеканал "Україна" (входить до Media Group Ukraine) у вересні 2018 року залишився на чолі рейтингу телеканалів за версією Індустріального телевізійного комітету (ІТК) серед аудиторії старше чотирьох років по всій Україні, зберігши свою позицію на рівні вересня минулого року.

Згідно з повідомленням ІТК на сайті комітету, в цій категорії телеканал "Україна" посів перше місце з рейтингом 2,01% (середній відсоток глядачів каналу від загальної кількості людей, що належать до цільової групи) і часткою аудиторії в 14,37% (відсоток глядачів, хто дивився канал, від загальної їхньої кількості в заданий проміжок часу).

Як показує моніторинг рейтингу телеканалів від ІТК, серед аудиторії старше чотирьох років по всій Україні на другому місці телеканал "1+1" (рейтинг 1,31%, частка аудиторії 9,36%), третє місце посів ICTV (рейтинг 0,99% , частка аудиторії 7,04%). На четвертому місці - телеканал "Інтер" із рейтингом 0,98% і часткою аудиторії в 6,97%, а на п'ятому місці - "СТБ" (рейтинг 0,94%, частка аудиторії 6,74%). Телеканали "Новий канал", "2 + 2", "НТН", "ТЕТ" і "Плюсплюс" займають 6-10 позиції в рейтингу серед телеглядачів старше чотирьох років по всій Україні відповідно.

У вересні-2018 порівняно з вереснем-2017 "Інтер" опустився з другої на четверту позицію в рейтингу, "1+1" піднявся з третьої на другу, ICTV піднявся з п'ятої на третю, "СТБ" опустився з четвертої на п'яту.

У рейтингу телеканалів серед аудиторії старше чотирьох років в містах та селах з населенням менше 50 тис. жителів телеканал "Україна" також посідє провідну позицію з рейтингом 1,94% і часткою аудиторії в 13,88%. На другому місці в цій категорії - телеканал "1+1" із рейтингом 1,42% і часткою аудиторії 10,16%. Далі йдуть: ICTV (рейтинг 0,97%, частка аудиторії 6,9%) "Інтер" (рейтинг 0,94%, частка аудиторії 6,72%) і "СТБ" (рейтинг 0,94%, частка аудиторії 6, 72%). Телеканали "ТЕТ", "Новий канал", "2+2", "НТН" та "Плюсплюс" посідають 6-10 позиції у рейтингу відповідно. Зміна пріоритетів серед телеглядачів за рік в цій категорії відповідає загальнонаціональній.

У рейтингу телеперегляду в містах з населенням понад 50 тис. жителів і віком аудиторії від 18 до 54 років перше місце також посів телеканал "Україна" (рейтинг 1,36%, частка аудиторії 11,67%).

Згідно з рейтингом ІТК, серед зазначеної аудиторії на другому місці телеканал "1+1" (рейтинг 1,08%, частка аудиторії 9,27%), на третьому місці - ICTV (рейтинг 1,07%, частка аудиторії 9,2%) . На четвертому місці - телеканал "СТБ" з рейтингом 0,97% і часткою аудиторії в 8,34%, а п'яте місце посідає "Новий канал" з рейтингом 0,74% і часткою аудиторії в 6,38%. Телеканали "Інтер", "2+2", "ТЕТ", "НТН", і "К1" займають 6-10 позиції в рейтингу відповідно.

З вересні-2018 порівняно з минулим роком "1+1" піднявся з третьої на другу позицію в рейтингу, ICTV піднявся з четвертої на третю, "СТБ" опустився з другого на четверте місце, "Новий канал" піднявся з шостого на п'яте, а "Інтер" опустився з п'ятого на шосте.

Як повідомлялося, телеканал "Україна" в грудні 2017 очолив рейтинг телеканалів від ІТК серед аудиторії старше чотирьох років по всій Україні, піднявшись на дві позиції порівняно з груднем 2016 року.

ІТК - галузева асоціація, заснована в 2002 році, представляє інтереси телевізійного ринку України.

Об'єднує найбільші медіагрупи - Inter Media Group, "Медіа Група Україна", "1+1 медіа", StarLightMedia; рекламні агентства - Publicis Groupe Media, Omnicom Media Group, ADV Group та GroupM, а також агентство Media Arts Group Ukraine.

Дослідження телевізійної аудиторії (ТВ панель) на замовлення ІТК готують дослідницькі компанії Nielsen і "Комунікаційний Альянс".

Телевізійна панель базується на загальнонаціональній вибірці (за винятком АР Крим та м.Севастополь з 1 квітня 2014 року) через 2840 домогосподарств, з яких 1900 домогосподарств розташовані в містах з населенням понад 50 тис. осіб і 940 домогосподарств в містах з населенням менше 50 тис. людей, і селах.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ