Події

Майже кожен четвертий українець вважає "Євро-2012" дуже позитивною для іміджу України подією

Чемпіонат Європи з футболу 2012 року був головною подією, що позитивно вплинув на імідж України, вважає майже кожен четвертий українець (23%).

Про це свідчать результати опитування, проведеного компанією в сфері маркетингових досліджень Kantar TNS у липні 2018 року.

Водночас 21% респондентів назвали Євромайдан 2014 року найпозитивнішою для іміджу України подією за останні 25 років. Майдан 2004 року таким вважають 4% опитаних.

На думку 15% українців, найбільш позитивно на імідж України вплинуло проведення пісенного конкурсу "Євробачення" в 2017 році, для 6% такою подією було "Євробачення" 2005 року, а для 7% - прийняття Конституції в 1996 році.

Здобуття Україною незалежності вважає найбільш позитивною для іміджу України подією 0,2% опитаних.

Водночас 21% респондентів не відповіли на це запитання.

Під час дослідження було опитано 2500 респондентів з усієї України.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ