Події

У Києві зменшиться кількість зовнішньої реклами, зокрема в метро

Міський голова Києва Віталій Кличко повідомив, що в столиці буде зменшено кількість зовнішньої реклами.

"Ми знайшли компроміс між усіма ключовими гравцями рекламного ринку й домовилися про те, що зовнішньої реклами в місті має бути менше. Сьогодні, наприклад, ви не побачите в центрі столиці так званих розтяжок, не побачите такої кількості великих білбордів. Діють прийняті правила. Це стосуватиметься і метрополітену. Ми мінімізуємо кількість реклами, яка "закриває" і вагони метро, і самі станції", - сказав мер в ефірі телеканалу NewsOne, повідомляє Київська міськдержадміністрація.

За його словами, актуальним є питання впорядкування розміщення реклами на транспорті.

В.Кличко заявив, що дав відповідне доручення профільному заступнику Олексію Резнікову й Управлінню з питань реклами КМДА щодо розробки в стислі терміни схеми розміщення реклами на транспорті. Так, її не повинно бути на вікнах і дверях у вагонах метро, на дверях вхідної групи метрополітену та на мармурових фрагментах оздоблення станцій. Крім того, реклама не повинна псувати вигляду станцій - пам'яток архітектури.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ