Сексистська реклама панує в українському інформпросторі - уповноважений Кабміну з гендерної політики
Уповноважений Кабінету Міністрів України з питань гендерної політики Катерина Левченко наголошує на необхідності створення механізмів для реагування на сексистську рекламу.
"Необхідні механізми реагування на факти дискримінації, зокрема на сексистську рекламу, яка, на жаль, панує в інформаційному просторі країни", - сказала вона під час ХIV Українського муніципального форуму у вівторок у Києві.
Крім того, як приклад гендерно зорієнтованої діяльності місцевих органів влади К.Левченко назвала оцінку необхідності створення закладів соціального спрямування, розвиток інфраструктури в контексті об'єднання сімейних обов'язків жінок і чоловіків, приєднання до Європейської партії рівності жінок і чоловіків.
Реклама
Реклама
ЩЕ ЗА ТЕМОЮ
Влада Києва демонтує всі рекламні конструкції на транспортних розв'язках
18:22, 25.07.2024
Лікарі та фармацевти вимагають активізувати боротьбу з нелегітимною рекламою фейкових ліків із використанням провідних медичних брендів
17:00, 06.03.2024
"Нова пошта" попередила про шахрайську рекламу в месенджерах нібито від імені компанії
16:32, 06.12.2023
ВР змінила закон про рекламу відповідно до вимог Єврокомісії для вступу України до ЄС
16:57, 30.05.2023
Google використовує ШІ свого чат-бота для створення "людських" рекламних кампаній
17:46, 20.04.2023
ОСТАННЄ
Зеленський повертається в Україну після візиту до Саудівської Аравії
01:24, 11.03.2025
Президент України Володимир Зеленський завершив візит до Саудівської Аравії та повертається в Україну, повідомив його радник Дмитро Литвин журналістам
01:19, 11.03.2025
Будь-яка мирна угода означатиме для Укаїни територіальні поступки - Рубіо
01:07, 11.03.2025
Маск обвинувачує Україну у причетності до кібератаки на його соцмережу X
00:38, 11.03.2025
Втрати ворога на Покровському напрямку становлять 352 одиниці живої сили - Генштаб