Події

Уряд Канади витратив понад $ 24 млн на рекламу в соцмережах

Уряд Канади витратив за останні 2,5 роки більше $ 24 млн на публікації, відеозаписи і рекламні кампанії в соціальних мережах Facebook і Instagram. Про це пише видання Globe and Mail.

За даними газети, влада Канади витратила $ 24,4 за період з січня 2016 до березня 2018 року. З цієї суми більше всіх витратила урядова туристична корпорація Destination Canada (більше $ 9,2 млн). У свою чергу департамент імміграції витратив більше $ 2 млн на повідомлення, що роз'яснюють вимоги для отримання візи і стимуляцію економічної міграції.

Відомості про витрати, представлені Палатою громад на початку травня, включають в себе розбивку витрат з кожного урядового департаменту і агентства. Видання зазначає, що представлені дані демонструють зростаючу залежність уряду від соціальних мереж, які належать компанії Facebook.

Також газета наводить дані федерального управління із закупівель, згідно з якими уряд за 2016-2017 роки витратив на рекламу в соціальних мережах більше, ніж на телевізійну рекламу, що сталося вперше.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ