Події

Частка старих авто на первинному ринку "легковиків" у березні досягла 52%

Первинні реєстрації легкових автомобілів в Україні (нових і вживаних) у березні 2018 року становили 14,2 тис. од .., що на 26% більше, ніж у березні 2017 року, при цьому частка старих авто в загальних реєстраціях зросла до 52% проти 45%, повідомляє асоціація "Укравтопром".

Як повідомлялося, в лютому поточного року вперше за багато років частка вживаного легкового транспорту в первинних реєстраціях перевищила частку нових, становивши 51%.

При цьому в березні кількість уживаного автоімпорту в реєстраціях зросла на 87% до березня-2017 - до 7,4 тис. од. (у лютому зареєстровано 6,166 тис. таких авто).

В асоціації знову констатують, що збільшення частки секонд-хенду на первинному авторинку пов'язане з тим, що в цьому році закінчується дія зниженого акцизу на імпорт легкових автомобілів, що були в експлуатації, а також зі зниженням середньої ціни пропозиції таких авто, оскільки під пільги в 2018 році потрапляють вже і восьмирічні авто.

Лідирують у березні серед ввезених іномарок "не першої свіжості" автомобілі Volkswagen, яким було видано 1,252 тис. українських реєстраційних номерів, на другому місці Renault - 1,126 тис. од., завершує трійку Skoda - 696 од.

Крім того, до ТОП-10 первинного ринку іномарок із пробігом у березні увійшли: Ford - 465 од., Opel - 385 од., BMW - 376 од., Nissan - 337 од., Toyota - 309 од., Audi - 282 од ., Peugeot - 240 од.

Як повідомлялося з посиланням на дані "Укравтопрому", в березні в Україні відзначалося зниження продажу нових "легковиків" на 6,5% до березня-2017 - до 6,8 тис.од. Оператори ринку пов'язують таку ситуацію, зокрема, зі зростанням імпорту старих авто (за пільговими акцизам), а також із активним ввезенням авто на Єврономер.

У 2017 році первинний ринок вживаних легкових автомобілів в Україні зріс у 3,3 рази порівняно з 2016 роком - до 56,744 тис. од. (без урахування авто на іноземній реєстрації), продаж нових легкових - на 25%, до 82,3 тис.од.

За оцінками експертів, значний потік старого імпорту почав викликати труднощі з реалізацією автомобілів на внутрішньому ринку. Зокрема, у низці марок імпорт "свіжих" вжвианих авто вже переважає над продажами бренда з наявного парку авто.

В Україні з серпня 2016 року до 31 грудня 2018 року діє закон, що дозволяє фізособам ввозити один старий автомобіль на рік за значно зниженими ставками акцизного податку.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ