Події

Facebook обмежить доступ сторонніх компаній до інформації про користувачів

Соцмережа Facebook Inc. ухвалила рішення обмежити обсяг інформації про користувачів, доступ до якої мають компанії, що займаються обробкою таких даних і продажем їх з рекламними цілями.

Зокрема, компанія вирішила припинити дію функції Partner Categories, яка давала змогу аналітичним компаніям надсилати рекламу певним групам користувачів соцмережі, наприклад, людям, які частіше від інших купують певні товари, пише The Wall Street Journal.

Крім того, за чутками, Facebook планує перестати надавати анонімізовані дані зі своєї платформи, які дають змогу компаніям оцінити успішність своїх рекламних стратегій.

Компаніями, яких зачеплять обмеження, зокрема є, Acxiom Corp. і Oracle Data Cloud, що належить Oracle Corp.

Такі зміни плануються в рамках перегляду всієї внутрішньої політики компанії, що став наслідком скандалу, який розгорівся в середині березня. Тоді соцмережа заблокувала сторінку Cambridge Analytica, а також професора психології Кембриджського університету Олександра Когана, який через створений ним додаток "This is your digital life" на платформі соцмережі, що мав складати психологічний портрет користувача, передав дані про користувачів Facebook третім особам, зокрема Cambridge Analytica. Це понад 50 млн користувачів і більш ніж 57 млрд контактів між ними.

Передбачається, що ці дані могли бути використані під час виборчої кампанії в США в 2016 році і референдуму про вихід Великої Британії з Євросоюзу (Brexit).

Акції Facebook під час попередніх торгів у четвер дорожчають на 1,2%. За останні три місяці капіталізація компанії впала на 14%, до $442,2 млрд.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ