Події

Єврокомісія відзначила успіхи соцмереж у боротьбі проти розпалювання ненависті

Найбільші соціальні мережі виконують свої зобов'язання з боротьби проти розпалювання ненависті в інтернеті, вважає Єврокомісія.

Проведена Брюсселем третя оцінка виконання прийнятого в 2016 році Кодексу поведінки в боротьбі з незаконним контентом в світовій мережі показала, що найбільші соціальні мережі видалили в середньому по 70 відсотків контенту, що розпалює ненависть, про який їх повідомили, зазначила в п'ятницю на брифінгу комісар ЄС з питань юстиції, прав споживачів і гендерної рівності Віра Юрова.

"Інтернет повинен бути більш безпечним місцем, вільним від незаконного розпалювання ненависті, а також ксенофобського та расистського контенту, - сказала вона. - Кодекс поведінки виявився цінним інструментом для швидкої і ефективної боротьби з таким контентом".

У травні 2016 року інтернет-компанії Facebook, Twitter, YouTube і Microsoft разом з неурядовими організаціями та органами ЄС прийняли Кодекс поведінки, взявши на себе зобов'язання боротися з такого роду вмістом в Європі.

На думку ЄК, третя оцінка показує, що компанії все більше поважають свої зобов'язання і протягом 24 годин видаляють більшість незаконних висловлювань, що розпалюють ненависть. Але деякі проблеми залишаються, наприклад, недолік систематичного зворотного зв'язку з користувачами.

У п'ятницю Instagram оголосив про свою прихильність Кодексу поведінки, значно розширивши його охоплення.

 

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ