Події

"Vodafone-Україна" пояснює затримку у відновленні мобільного зв'язку на окупованому Донбасі обмеженим допуском техбригад

 "Vodafone-Україна" відзначає затримку в ремонтних роботах із відновлення пошкодженого обладнання на непідконтрольній території через жорсткі часові обмеження доступу для ремонтних бригад до місць пошкоджень, повідомила агентству "Інтерфакс-Україна" керівник операторського відділу зв'язків із громадськістю "Vodafone-Україна" Вікторія Рубан.

"Нас пускають до місця пошкодження буквально на кілька годин на день, тому ремонтні роботи затягнулися. Двох повноцінних днів у нас не було", - сказала вона.

Земельні та зварювальні роботи, за словами В.Рубан, виконують у так званій сірій зоні, на лінії розмежування.

Вона наголосила, що всі сторони розуміють необхідність відновлення зв'язку.

Як повідомлялося, у т. зв. міністерстві зв'язку та масових комунікацій "ЛНР" повідомили, що 11 січня відбулося повне припинення обслуговування абонентів українського оператора зв'язку "Vodafone-Україна" на всій території "ЛНР" у зв'язку з обривом оптоволоконного кабелю в районі сел. Оленівка сусідньої "ДНР".

У свою чергу "Vodafone-Україна" заявляла про те, що не зможе відновити зв’язок на території "ЛНР" у разі, якщо кабель обірваний на не підконтрольній Києву території.

15 січня "Vodafone-Україна" попросила про доступ ремонтних бригад на тимчасово не підконтрольні Україні території (НКТ) для проведення робіт із відновлення зв'язку в зоні АТО.

Станом на 16 січня з українського боку виконано всі процедурні кроки щодо забезпечення початку робіт для відновлення працездатності пошкодженого обладнання мобільного оператора "Vodafone-Україна" й надано необхідні гарантії безпеки їх проведення, повідомила українська сторона СЦКК.

17 січня за сприяння ОБСЄ вогонь було припинено на два дні, й розпочалися ремонтні роботи. Компанія планувала відновити зв'язок в ОРДЛО 18 січня.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ