Події

МЕРТ та АМКУ вивчають можливість оптимізації розгляду скарг на держзакупівлі завдяки IТ-рішенням

Колегія Антимонопольного комітету України (АМКУ) розглядає в середньому 23 скарги на день, водночас вивчає можливість оптимізації її роботи за рахунок IТ-рішень, повідомив голова відомства Юрій Терентьєв.

"Ми працюємо з Максимом Нефьодовим (заступник міністра економічного розвитку і торгівлі - ІФ) над оптимізацією розгляду скарг", - сказав він на брифінгу у вівторок.

Крім того, розглядається можливість камерального розгляду скарг - без присутності представників замовника і сторони оскарження, додав Ю.Терентьєв.

Раніше повідомлялося, що в 2017 році в АМКУ надійшло в 1,8 рази більше скарг на державні та громадські закупівлі в порівнянні з 2016 роком - 5,684 тис. проти 3,016 тис.

У свою чергу, кількість розглянутих у грудні 2017 року скарг зросла більш ніж удвічі - з 221 в грудні 2016 до 325. При цьому було відмовлено в 92 випадках, задоволено повністю або частково - в 181-му. В цілому кількість розглянутих скарг у 2017 році зросла до 3611, що в 2,3 рази вище показника за 2016 рік. У 2,054 тис. випадках колегія АМКУ задовольнила скаргу повністю або частково, а по 1,083 тис. відмовила.

За даними АМКУ, в грудні 2017 року його колегія розглянула у 2,7 раза більше скарг, ніж за аналогічний місяць 2016 року.

Заступник голови АМКУ Ніна Сидоренко додала, що в середньому на розгляд скарги йде шість хвилин.

"Серед понад 5 тис. скарг було п'ять основних категорій: закупівля транспортного устаткування - 504 скарги, будівельні роботи - 437, закупівля нафтопродуктів - 399, медобладнання - 359, продуктів харчування - 278. Це більше половини всіх скарг", - зазначив Ю.Терентьєв .

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ