Події

КМДА продовжила обмеження на зовнішню рекламу в Києві до 1 квітня-2018 р.

Київська міська державна адміністрація (КМДА) продовжила до 1 квітня 2018 року обмеження на прийом і розгляд заявок на розміщення зовнішньої реклами у столиці, введені в жовтні минулого року на період до 1 січня 2018 року.

Відповідне розпорядження першого заступника голови КМДА Миколи Поворозника оприлюднено в газеті "Хрещатик" у п'ятницю.

Згідно з документом, тимчасове обмеження стосується зовнішньої реклами на щитах, суперсайтах, відеоекранах, лайтпостерах і тумбах, що стоять окремо. Реклама на будівлях, елементах благоустрою та зупинках транспорту, а також на проекторах цим розпорядженням не обмежується.

Причину введених обмежень у документі не уточнюють.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ