Події

Facebook запустив інструмент перевірки схильності "російській рекламі"

Facebook запустив спеціальний інструмент, завдяки якому користувачі соцмережі можуть дізнатися, чи стежили вони за "російською рекламою" в зв'язку з передбачуваним впливом Росії на американські вибори, в якому США звинувачують Москву

Американська соціальна мережа Facebook запустила новий інструмент, який дозволяє користувачами перевірити, наскільки схильні вони були впливу "російської реклами" і пов'язаних з російськими структурами сторінок і акаунтів під час американської президентської кампанії. Про це йдеться в повідомленні Facebook.

Сторінка, яку запустила соцмережу, називається "Як я можу дізнатися, чи ставив я лайки або стежив за активністю облікових записів в Facebook або Instagram, створених Агентством інтернет-досліджень?". Йдеться про сторінки і рекламні пости, які пов'язують з петербурзькою "фабрикою тролів" .

За запропонованим Facebook посиланням відкривається нова сторінка, на якій виводиться результат перевірки активності користувача.

"Ми маємо намір захищати легітимність політичних дискусій у нашій спільноті і боротися проти іноземного втручання у вибори. Тому ми вживаємо заходів для забезпечення додаткової прозорості та безпеки в Facebook, - йдеться в інструкціях.

На початку вересня стало відомо про цілеспрямоване розміщення політичної реклами з Росії в Facebook під час президентської кампанії 2016 року. Представники Google і інших великих соціальних мереж провели внутрішні розслідування, про підсумки яких повідомили членів комісії конгресу США, яка займається розслідуванням втручання Росії в президентські вибори. Згідно з висновками експертів, на політичну рекламу під час виборчої кампанії було витрачено не менше $ 100 тис.

До початку слухань в американському конгресі Facebook розповідав, що з червня 2015 року по серпень 2017 року в соцмережі було опубліковано 80 тис. посад у 120 спільнотах, пов'язаних, на їхню думку, з Росією. Кількість тих, що проглянули ці пости американців перевищила 126 млн чоловік. Пости були присвячені резонансним для американського суспільства темам: расовій нерівності, обороту зброї, міграційним проблемам, участі Гілларі Клінтон у виборах.

Аналітики Facebook відзначили, що близько 3 тис. одиниць провокаційної реклами закупило Агентство інтернет-досліджень Пригожина. Після цього про більш двох тисячах створених "фабрикою тролів" акаунтів відзвітував і сервіс мікроблогів Twitter. Він передав конгресу відомості щодо рекламних витрат телеканалу RT в 2016 році - $ 274 тис. (За ці гроші просувалися новинні твіти RT).

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ