Пропозиції "Київпастрансу" відтепер можна відправити зі смартфону через книгу скарг "Каратель"
КП "Київпастранс" розпочало співпрацю із Всеукраїнською книгою скарг "Каратель" - кожен охочий тепер може висловити побажання та пропозиції фахівцям підприємства за допомогою смартфона.
Як повідомляє прес-служба Київської міськдержадміністрації, щоб скористатися сервісом "Каратель", потрібно завантажити на смартфон однойменний мобільний додаток. У меню додатку є опція "Книга скарг". На цьому екрані кожен зареєстрований користувач за допомогою смартфона може внести пропозиції або поскаржитися на порушення, надіславши пропозицію безпосередньо до КП "Київпастранс".
"Щоб залишити відгук чи скаргу в додатку, треба вказати номер маршруту, державний номер транспортного засобу чи його бортовий номер, зробити короткий опис проблеми і зазначити, коли було зафіксовано проблему. Також можна додати фото або відео для підтвердження своїх слів", - пояснив директор КП "Київпастранс" Дмитро Левченко.
Інтерактивний сервіс "Каратель" доступний для платформ Android та iOS.