Події

Пропозиції "Київпастрансу" відтепер можна відправити зі смартфона через книгу скарг "Каратель"

КП "Київпастранс" розпочало співпрацю з Всеукраїнською книгою скарг "Каратель" - тепер кожен бажаючий може висловити побажання і пропозиції фахівцям підприємства за допомогою смартфона.

Як повідомляє прес-служба Київської міськдержадміністрації, щоб скористатися сервісом "Каратель", потрібно завантажити на смартфон однойменний мобільний додаток. У меню програми є опція "Книга скарг". На цьому екрані кожен зареєстрований користувач за допомогою смартфона може внести пропозиції або поскаржитися на порушення, направивши пропозицію безпосередньо в КП "Київпастранс".

"Щоб залишити відгук або скаргу в додатку, потрібно вказати номер маршруту, державний номер транспортного засобу або його бортовий номер, зробити короткий опис проблеми і вказати, коли була зафіксована проблема. Також можна додати фото або відео підтвердження своїх слів", - пояснив директор КП "Київпастранс" Дмитро Левченко.

Інтерактивний сервіс "Каратель" доступний для платформ Android і iOS.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ