Події

"Чорна п'ятниця" встановила в США рекорд з покупок онлайн

У День подяки і "чорну п'ятницю" американці витратили онлайн рекордну суму - $ 7,9 млрд, перевищивши на 17,9% показники минулого року. Експерти очікують рекорду і 27 листопада, в "кіберпонеділок".

На початку сезону різдвяних розпродажів і знижок, 23-го і 24-го листопада, американці витратили на покупки через інтернет рекордну суму, яка на 17,9% перевершила їхні витрати в ці дні в 2016 році, передає агентство Reuters з посиланням на дані дослідницької компанії Adobe Digital Insights.

Усього в День подяки і "чорну п'ятницю" онлайн покупці в США придбали товарів на $ 7,9 млрд.

При цьому агентства очікують, що в "кіберпонеділок" (Cyber ​​Monday), який настає після "чорної п'ятниці", американці витратять $ 6,6 млрд, що зробить цей день найбільшим в історії розпродажів.

За даними маркетингової компанії Criteo, 40% покупок "чорної п'ятниці" були зроблені з мобільних телефонів, тоді як в минулому році частка мобільних покупців становила 29%.

Reuters також відзначає, що в цьому році було зафіксовано досить мало свідчень "божевілля покупців", незважаючи на те, що звичайні магазини пропонували великі знижки, подарунки та інші заходи стимулювання. Багато покупців заявляли, що приходили в магазини подивитися товари, щоб потім купити їх через інтернет.

 

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ