Події

Ощадбанк переклав провину за проблеми в роботі сервісів на "Датагруп"

Контакт-центр, деякі банкомати та платіжні термінали Державного ощадного банку України (Ощадбанк, Київ) з 17:30 10 грудня тимчасово не працювали у зв'язку з технічними проблемами в компанії "Датагруп", що надає банку послуги дата-центру.

Як наголошується в оновленій інформації на сайті Ощадбанку в понеділок, робота всіх сервісів на поточний момент відновлено в повному обсязі.

У повідомленні компанії "Датагруп" зазначено, що відповідні технічні несправності були пов'язані зі збоєм у роботі систем охолодження. Ліквідувати їх вдалося через кілька годин після виявлення, проте працездатність деяких систем Ощадбанку була порушена ще деякий час.

"10 грудня о 15:45 в дата-центрі "Датагруп" стався аварійний збій у роботі систем охолодження. Виправити ситуацію вдалося до 17:20. Але незважаючи на вжиті заходи з мінімізації наслідків та оперативність у вирішенні нештатної ситуації, неприємних наслідків уникнути не вдалося: працездатність систем деяких клієнтів, серед яких найбільшим є Ощадбанк, була порушена", - відзначили в "Датагруп".

Ощадбанк заснований в 1991 році. Його єдиним власником є держава.

Згідно з даними Нацбанку України, на 1 жовтня 2016 року за розміром загальних активів Ощадбанк посідав друге місце (191,585 млрд грн) серед 100 чинних банків у країні.

ПрАТ "Датагруп" засноване в 2000 році. Надає на території України послуги телефонного зв'язку, передачі даних, доступу до Інтернету, а також продажу телекомунікаційного обладнання.

Компанія у І півріччі 2016 року збільшила чистий дохід на 7,5% порівняно з аналогічним періодом минулого року – до 531,8 млн грн.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ