Події

Оголошено новий тендер на проведення днопоглиблювальних робіт у порту "Южний"

Адміністрація морського порту "Южний" оголосила тендерні закупівлі щодо проведення днопоглиблювальних робіт у системі закупівель ProZorro.

Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України з посиланням на заступника міністра Юрія Лавренюка, понад місяць тому, 21 жовтня, уряд доручив Адміністрації морських портів України скасувати тендер із днопоглиблення в порту "Южний", який виграла компанія "Ян Де Нул" Україна", та провести новий через систему ProZorro з урахуванням пріоритетів розвитку порту та взятих державою на себе зобов'язань щодо залучення іноземних інвестицій.

"Міністерство інфраструктури вітає чесну конкуренцію на ринку, яка має дати державі кращу якість робіт із дотриманням раціонального використання державних коштів. Компанія "Ян Де Нул Україна" має нагоду підтвердити свої конкурентні переваги, взявши участь у новому тендері, на чесних і прозорих умовах", - наголосив він.

Як повідомлялося, постійна Адміністративна колегія Антимонопольного комітету України (АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері закупівель 3 листопада 2016 року вирішила скасувати процедуру закупівлі послуги з днопоглиблення в Морському торговельному порту "Южний".

До цього прем'єр міністр України Володимир Гройсман із метою забезпечення повної прозорості та задля уникнення можливих спекуляцій доручив Адміністрації морських портів України скасувати тендер на реконструкцію підхідного каналу та внутрішніх підходів до причалів порту "Южний" та провести новий через систему ProZorro.

Раніше народний депутат Сергій Лещенко називав цей тендер "одним із найбільш ласих дерибанів цього сезону".

Він повідомляв, що в липні 2016 року директором компанії-переможця призначили помічника депутата від "Народного фронту" Сергія Фаєрмарка, і зазначив, що конкурент у тендері, голландська компанія "Ван Оорд", пропонувала на 90 млн грн меншу ціну.

Між тим голова адміністрації порту "Южний" Максим Широков назвав історію в ЗМІ, пов'язану з компанією "Ян де Нул Україна", надуманою.

"Тендер передбачав два етапи: перший – кваліфікаційний відбір, щоб компанії були допущені технічно до цінового етапу. Вийшли шість компаній - дві українські, чотири іноземні. Ми були дуже зацікавлені, щоб зайшли іноземці, оскільки це інша техніка, інша якість роботи, інший флот, фахівці", - сказав він агентству "Інтерфакс-Україна".

Після першої кваліфікації був відсіяний Boskalis, відсіялася і українська компанія, яка виконувала ремчерпання в порту.

"У серпні оголосили другий етап. Мали бути чотири компанії: болгарське АТ "Будівельний та технічний флот", "Ван Оорд Україна", "Ян де Нул Україна" і "Техморгідробуд Миколаїв", який взагалі не вийшов із пропозицією. Зрештою залишилися три іноземці. Відбулося розкриття конвертів: "Ван Оорд" дає ціну в районі 900 млн грн і 10% авансу, АТ "Будівельний та технічний флот" - дає ціну в євро і 10% авансу, в перерахунку ціна вийшла у 977 млн грн. Компанія "Ян де Нул Україна" дає ціну 988 млн грн і аванс 0,1%", - повідомляв М.Широков.

За його словами, у тендерній документації зазначено наявність системи балів з оцінки, в якій 90% в питомій вазі займає ціна, 10% - розмір авансу.

"Усі про це знали і бачили. Рахуємо "Ван Оорд" і "Ян де Нул Україна", і виходить, що на 3-4 бали випереджає конкурента "Ян де Нул Україна" через низький аванс", - говорив голова адміністрації порту.

Він також підтверджував походження компанії-переможця.

"Переді мною лежать документи, згідно з якими "Ян де Нул Україна" входить до групи "Ян де Нул". Ця інформація підтверджується документами і матеріалами сайта групи, і листом від групи на моє ім'я", - уточнив М.Широков.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ