Помилки в системі електронного декларування буде усунено протягом 2 днів
Система Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, нині працює, виявлені помилки буде усунено в найкоротший термін, заявляє голова Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) Наталія Корчак.
"Виявлені помилки не є критичними! Вони будуть усунуті в найкоротший термін. Надання інформації про членство суб'єкта декларування в громадських організаціях та відсутність застосування таких атрибутів, як "не застосовується", "невідомо", "член сім'ї не надав інформацію", відповідно до проведеної технічної оцінки співробітниками Національного агентства, стане можливим протягом двох днів. Як і завантаження декларації в машиночитаному форматі (АРЕ)", - написала Н.Корчак на своїй сторінці в соцмережі Facebook у вівторок.
Вона також зазначила, що в системі необхідні певні уточнення в частині кількості поданих декларацій. "Адже сьогодні до реєстру подається чотири типи декларацій: щорічна, перед звільненням, уточнювальна, кандидата на посаду. І уточнювальні декларації, і декларації кандидата на посаду можуть подаватися в різній кількості, залежно від того, як часто особа бере участь у конкурсах, змінює фінансове становище (дані, які можуть уточнюватися)", - розповіла голова НАЗК.
Н.Корчак також повідомила, що відсутність інформування від системи і від НАЗК у персональному електронному кабінеті компенсована створеною системою Helpdesk, яка приймає запити від користувачів. Зокрема, агентство отримало вже близько 30 звернень від користувачів щодо неправильно вказаної електронної адреси, складнощів із реєстрацією та користуванням особистим електронним кабінетом.
"Стосовно помилок декларантів при заповненні полів форми та збереженні заповненої з помилками форми як чернетки. Технічно система не приймає декларацію з критичними помилками, але відповідно до розроблених стандартів роботи може зберігати такий "чорновий" варіант декларації", - розповіла голова НАЗК.
За словами Н.Корчак, станом на вечір 6 вересня в системі вже зареєстровано 816 користувачів і подано 118 декларацій. "Це свідчить про те, що випадки виникнення помилок є поодинокими і переважна кількість звернень щодо ускладнення реєстрації викликана виключно помилками користувачів", - зазначила вона.
"Сьогодні є очевидним, що система е-декларування працює, хоча й потребує деяких технічних коректив. Це нормально. Система захищена, сертифікована і життєздатна, що є головним!", - резюмувала Н.Корчак.