Події

Transparency International Україна починає нову кампанію проти толерантності до корупції

Неурядова організація із боротьби з корупцією "Transparency International Україна" запускає комунікаційну кампанію проти толерантності до корупції.

"Це наша третя кампанія, що називається "Корупція повинна бути поміченою" (від двозначності слова: "помічена"/"позначена" - ІФ). Вона несе в собі два сенси", - сказала керівник департаменту комунікації Transparency International Україна Ольга Тимченко на прес-конференції в агентстві "Інтерфакс-Україна" у вівторок.

"Перший сенс в тому, що не можна, щоб у суспільстві були подвійні цінності: з одного боку ми викривваємо корупціонерів, з іншого боку ми заздримо елітному способу життя, дорогим речам, які можна купити лише корупційним шляхом. Другий сенс цієї кампанії в тому, що корупцію потрібно мітити, за неї потрібно карати. Ця кампанія також проти безкарності, яка, на жаль, існує зараз в Україні", - пояснила вона.

У рамках кампанії, за словами О. Тимченка, буде розміщено понад 600 відповідних зображень на білбордах та сітілайтах у містах по всій країні, а також ролики на радіостанціях "Люкс ФМ", "Радіо 24", Kiss FM, "Радіо Rocks", "Релакс", "Мелодія" та інших.

"Також ми створюватимемо антикорупційні комікси, що поширюватимуть серед молоді", - додала О. Тимченко.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ