Події

ПриватБанк заявляє про обмеження доступу на ринок еквайрингу під час продажу залізничних квитків

Антимонопольний комітет України розглядає заяву ПАТ КБ "ПриватБанк" про наявність, на думку заявника, в діях ПАТ "Укрзалізниця", ДП "Головний інформаційно-обчислювальний центр Державної адміністрації залізничного транспорту України" і ТОВ "УнІТ" ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, які полягають в обмеженні доступу банку на ринок інтернет-еквайрингу у сфері продажу квитків на залізничний транспорт.

Згідно з повідомленням прес-служби АМКУ, за інформацією банку, співпраця банку-екваєра напряму з ПАТ "Укрзалізниця" в частині онлайн-продажу квитків на залізничний транспорт можлива лише за умови укладення договору з "УнІТ", який виступає платіжним шлюзом, та сплати останньому винагороди у встановленому відсотку від суми прийнятих платежів.

"Метою проведення зазначеного дослідження є визначення стану конкурентного середовища на ринку інтернет-еквайрингу у сфері продажу квитків на залізничний транспорт, виявлення і визначення наявних проблем, які перешкоджають розвитку конкуренції, зокрема, визначення необхідності використання банками-екваєрами платіжного шлюзу для забезпечення співпраці з ПАТ "Укрзалізниця", володільцем якого є один суб'єкт господарювання, забезпечення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції та у разі необхідності підготовка за результатами дослідження пропозицій для вжиття відповідних заходів, спрямованих на розвиток конкуренції", - зазначає АМКУ.

Комітет пропонує за наявності у суб'єктів господарювання/банків, зокрема у потенційних учасників ринку інтернет-еквайрингу у сфері продажу квитків на залізничний транспорт, інформації, яка може бути використана органами комітету під час дослідження вищезгаданих питань, направити її в комітет до 18 липня 2016 року.

Як повідомлялося, ще в серпні минулого року "Укрзалізниця" заявляла про намір відмовитися від співпраці з компанією "УнІТ", яка розробляла й управляє онлайн-системою продажу залізничних електронних квитків за рахунок своїх програмних комплексів.

Як повідомив тоді журналістам начальник департаменту інформатизації "Укрзалізниці" Богдан Карбань, було виявлено низку зловживань з боку компанії, спроби отримати додаткову вигоду від продажу квитків, проблеми з керованістю системою, в комунікації з банками.

За словами Б.Карбаня, компанія "УнІТ" вимагала від банків додаткові суми за послуги еквайрингу і в результаті незаконно заробляла 10-12 млн грн на рік, які Укрзалізниця" могла б спрямувати на свої потреби.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ