Події

Зростання обсягів онлайн-продажу залізничних квитків в Україні становитиме 50% у 2016 р.

Зростання обсягів онлайн-продажу залізничних квитків в Україні за підсумками 2016 року сягне 50% проти 2015 року, що становитиме 30 млн квитків і додасть до обороту 800 млн грн.

Як повідомили агентству "Інтерфакс-Україна" в прес-службі компанії "Амадеус Україна" з посиланням на прогнози незалежних експертів, популярність залізниць і розвиток електронної комерції відзначатимуться суттєвим зростанням обсягів онлайн-продажу залізничних квитків.

В Amadeus також вбачають перспективи розвитку тревел-агентств за допомогою продажів квитків міжнародних і регіональних залізничних операторів. Уже зараз компанія пропонує рішення Amadeus Content Rail&LCC, що дає змогу купувати квитки та об'єднує велику частину провайдерів Європи: з його допомогою через єдиний інтерфейс можна бронювати квитки не лише українських і регіональних, а й міжнародних залізниць.

Крім того, в компанії вважають, що у зв'язку з планованим введенням безвізового режиму великою є ймовірність збільшення популярності міжнародних залізничних сполучень, і до цього насамперед мають бути готові тревел-агентства, оскільки якщо специфіка місцевих залізниць добре знайома українським пасажирам і туристичним компаніям, то з європейськими провайдерами справа складніша, оскільки для українців це поки що досить новий продукт.

На думку директора компанії "Амадеус Україна" Олексія Муровцева, велику роль у завоюванні цього ринку відіграє фінансова гнучкість — безготівкові розрахунки за продані послуги (у гривні), а також можливість отримання супутніх послуг, наприклад з перевезення додаткового багажу. Пасажирам також необхідно надати можливість оформлення посадочного документа з інтерфейсом, що настроюється, оскільки квитки на потяг, наприклад, у Франції візуально відрізняються від українських, проте вони мають бути зрозумілі українцям.

Аmadeus - один із провідних операторів транзакцій для глобальної індустрії туризму та подорожей. Пропонує засоби обробки транзакцій і технологічні рішення для постачальників туристичних послуг (зокрема для авіакомпаній із повним набором послуг, низькобюджетних перевізників, готелів, залізничних операторів, круїзних і поромних операторів, компаній з оренди автомобілів і туроператорів), а також для туристичних агентств (і онлайн, і офлайн).

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ