Події

Українці купують продукти вітчизняного виробництва, а в продуктових категоріях надають перевагу міжнародним брендам

Український споживач схильний купувати товари продуктових категорій у вітчизняних виробників, а продуктових – у міжнародних.

Згідно з прес-релізом дослідницької компанії Nielsen в Україні, більшість українців купують продукти харчування місцевого виробництва в таких категоріях як цукерки/шоколад (53%), морозиво (68%), печиво (63%), соки (58%), вода (61%), фрукти (76%), овочі (79%) і м'ясо (82%).

Молоко і йогурти українці воліють купувати у локальних виробників (84% і 59% відповідно), тоді як чай та каву - міжнародних брендів (60%).

У сегменті алкоголю переваги розділилися рівномірно: 30% українських споживачів купують алкоголь українського виробництва, 27% - міжнародних виробників, ще 21% опитаних зазначив, що країна походження бренда не має значення.

Водночас у купівлі товарів продуктових категорій кожен другий український споживач обирає товари міжнародних брендів. Так, зубну пасту іноземного виробництва купує 61% споживачів, шампуні/кондиціонери - 60%, косметику - 58%, дезодоранти - 60%, засоби для прання - 54%. У виборі освіжувача повітря і мила для рук і тіла третина українців не дивляться на місце виробництва товару (34% і 33% відповідно).

При купівлі техніки більшість українських споживачів також наддають перевагу товарам міжнародних брендів. Так, 79% споживачів віддають перевагу продукції зарубіжних виробників мобільних телефонів, 81% - ПК і ноутбуків, 77% - телевізорів і 60% - відео обладнання. Крім того, кожен другий українець вважає за краще купувати автомобілі міжнародних брендів.

У перевагах українців у придбанні одягу та взуття також помітна перевага у бік міжнародних брендів (51%). Ще для 31% українців місце виробництва предмета одягу або пари взуття є неважливим.

"Історично склалося, що найбільші світові виробники побутової хімії і товарів особистої гігієни домінують на ринку України. Однак наразі перед ними виникає ціла низка викликів. Через велику частку імпортованої продукції, а, отже, велику чутливість до валютних коливань, а також високого тиску з боку більш дешевих приватних марок роздрібних мереж, більшість глобальних гравців зазнали втрат протягом останнього року", - наводяться в повідомленні слова керівника групи із роботи з виробниками непродовольчого ринку Nielsen в Україні Ростислава Степанчука.

Крім того, за його словами, глобальні виробники також займають слабкі позиції на ринку товарів повсякденного попиту (FMCG) в Україні. "Однак навіть у період кризи не лише добре тримають удар, але і поступово нарощують сумарну частку", - додав Р. Степанчук.

Головним чинником у виборі товарів локального виробництва для 60% українських споживачів є вигідна цінова пропозиція. З тих, хто вибирає товари міжнародних брендів, 52% споживачів заявили, що на їх рішення купити певний продукт вплинув позитивний досвід його використання.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ