Події

Телеканали СТБ, "Новий" і ICTV зазначили своїми бенефіціарами подружжя Пінчуків

Власник інвестиційно-консалтингової групи EastOne і трубної корпорації "Інтерпайп" Віктор Пінчук і його дружина, дочка другого президента України Леоніда Кучми Олена Пінчук є кінцевими бенефіціарами телеканалів СТБ, "Новий", ICTV та QTV, що входять до групи StarLightMedia, такі дані оприлюднили канали відповідно до нового законодавства про розкриття структури власності.

Згідно з інформацією на їхніх сайтах, Віктор та Олена Пінчуки є бенефіціарами дискретних, контрольованих і керованих в їх інтересах чотирьох довірчих управителів із Франції, Великої Британії, Швейцарії та Джерсі, які через низку компаній в Гонконзі, на Сейшелах, Британських Віргінських островах та Самоа володіють кіпрською Starlight Media Limited.

У свою чергу остання через ланцюжки з однієї кіпрської компанії та однієї української є мажоритарієм із частками, близькими до 100%, відповідно ПрАТ "Міжнародний медіа центр-СТБ", ТОВ "Новий канал", ТОВ "Міжнародна комерційна телерадіокомпанія" (ICTV) і ТОВ "Хмарочос Медіа" (QTV).

Окрім того, Віктор та Олена Пінчуки контролюють тисячні частки в цих товариствах через належні їм українські приватні підприємства, відповідно "Фірма "Саджитеріен" та "Рара-Авіс".

Дещо іншу структуру власності має ТОВ "Телеодин" - мовець музичних каналів М1 та М2, StarLightMedia, що також входять до групи. Згідно з нею, Starlight Media Limited через традиційний ланцюжок в одну кіпрську та одну українську компанію володіють лише 10%, а ще 10% контролює екс-народний депутат Микола Баграєв.

Решта 80% в "Телеодин" належать ТОВ "Телерадіокомпанія "Український молодіжно-музичний канал М1", в якому 49% контролює М.Баграєв, 40% - StarLightMedia, 10% - О.Пінчук та 1% - Віктор Волосюк.

Телеканали СТБ, "Новий" та ICTV входять до п'ятірки найбільш популярних на українському телеринку. За даними групи StarLightMedia, у 2015 році її сумарна частка телеперегляду в аудиторії 14-49 років з урахуванням телеканалів М1, М2 та QTV становила 27,33%, що майже в півтора раза вище за показник найближчого конкурента.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ