Події

Київський метрополітен не подавав пропозицій щодо підвищення вартості проїзду в 2016 році

Комунальне підприємство "Київський метрополітен" не подавало пропозицій владі столиці про збільшення тарифу на проїзд у метро в 2016 році, повідомив начальник КП Віктор Брагінський.

"Це не наша компетенція. Ми лише надаємо фактичні дані за результатами року і планові показники на 2016 рік. Якщо у бюджеті передбачається дотація, то питання зміни вартості не стоїть. Ми сподіваємося, що впораємося своїми силами, в плані поточних ремонтів і ті роботи, які спрямовані на розвиток підприємства, будуть виконані", - сказав він.

Відповідаючи на запитання про економічно обгрунтований тариф, він зазначив, що це той тариф, який дає можливість підтримувати інфраструктуру і в якому закладено відсоток рентабельності, - прибутку для розвитку підприємства.

"На сьогодні, за розрахунками економістів, він становить 5,78 грн з урахуванням програми технічного розвитку, запланованої на 2016 рік. Собівартість проїзду зараз становить 4,21 грн, а середній дохід іще нижчий - близько 3 грн. Хочу зазначити, що після останньої зміни тарифу була впроваджена дуже широка сітка варіантів для пасажирів, де вартість проїзду варіюється від 4 грн до 3,06 грн. До того ж ми недоотримуємо компенсацію за пільгові категорії пасажирів", - відмітив В.Брагінський.

Він також повідомив, що пасажиром пільгової категорії є кожен четвертий, тобто 25% від загальної кількості пасажирів.

"Ця цифра не змінюється, а компенсація щодо 2015 року становила тільки близько 30% від необхідної суми. На 2016 рік місцевий бюджет передбачив компенсації, а в держбюджеті України їх взагалі не передбачили, попри те, що з 30 пільгових категорій більше половини є загальнонаціональними. Ми звернулися до Міністерства соціальної політики. Сподіваємося, що будуть внесені зміни і будуть компенсації, інакше це ляже на плечі підприємства багатомільйонними збитками", - резюмував начальник КП "Київський метрополітен".

Повний текст інтерв'ю з В.Брагінським буде опубліковано на веб-сторінці агентства "Інтерфакс-Україна".

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ