Бізнес найчастіше скаржиться на ДФС
Державна фіскальна служба (ДФС) залишається лідером серед державних органів за кількістю скарг, поданих в офіс бізнес-омбудсмена, повідомив бізнес-омбудсмен Альгірдас Шемета.
"Абсолютним рекордсменом залишається Державна фіскальна служба", - сказав він на прес-конференції в четвер.
Він уточнив, що за весь період діяльності офісу бізнес-омбудсмена з 20 травня 2015 року 40% усіх скарг стосувалися ДФС, а в четвертому кварталі 2015 року - 51%.
Згідно зі звітом офісу омбудсмена, за четвертий квартал 2015 р. на дії ДФС надійшло 110 скарг, тоді як, наприклад, на Міністерство юстиції - 12.
Згідно зі звітом, більшість ключових проблем бізнесу стосується саме роботи ДФС: 10% скарг стосуються проблем електронного адміністрування ПДВ, 7% - затримки з відшкодуванням ПДВ, 5% - податкові питання, 4% - перевищення повноважень працівниками податкових і фіскальних органів під час перевірок і 3% - проблеми з митним оформленням.
За словами А.Шемети, деякі складні справи, відкриті за скаргами на ДФС, були вирішені після підписання в жовтні минулого меморандуму про співробітництво з фіскальною службою.
За словами А.Шемети, офіс бізнес-омбудсмена за 2015 рік отримав від бізнесу 585 скарг, за ними відкрив 340 справ, 164 справи було закрито (тобто щодо них є результат), видано 131 рекомендацію.
А.Шемета зазначив, що найбільш напруженим у роботі офісу бізнес-омбудсмена був четвертий квартал, тоді було отримано 216 скарг.