Події

Аеропорт Мінська може бути основним транзитним вузлом для пасажиропотоків Україна-РФ після введення санкцій

Основним транзитним аеропортом для потоку пасажирів між Україною та Російською Федерацією у разі введення санкцій для авіакомпаній з обох сторін, може бути аеропорт Мінська.

Таку думку висловив у коментарі агентству "Інтерфакс-Україна" директор компанії "Стиль Авіа" Євген Хайнацький, коментуючи можливості сполучення між країнами після введення санкцій.

"Однак, на цьому напрямку (Київ-Мінськ) є обмеження частот з кожної сторони, а це загалом 28 рейсів між Києвом і Мінськом. Авіакомпанії МАУ і "Бєлавіа" збільшать максимально ємності, це прогнозовано. Можливо, в терміновому порядку будуть відкриті напрямки в Одесу, Харків, Дніпропетровськ і т. д., але це все призведе лише до незначної частини задоволення наявного попиту, тому роботи вистачить і для таких транзитних аеропортів, як Рига, Варшава, Стамбул, менше - для Вільнюса, Будапешта та інших географічно розташованих аеропортів Європи", - сказав він.

Водночас експерт висловив сподівання на те, що влада двох країн все ж домовиться про сполучення на чартерній основі, за прикладом як раніше було в Грузії, коли авіакомпанії "Сибір" давався дозвіл на виконання таких рейсів.

"Але у разі недомовленостей, звичайно ж, і пасажири і авіакомпанії намагатимуться знаходити нові транспортні шляхи", - зазначив Є. Хайнацький.

Відповідаючи на запитання, чи може Україна залучити для сполучення з РФ авіакомпанії інших країн, експерт додав, що на сьогоднішній день це неможливо.

"Для цього має бути відкрите небо п'ятої свободи повітряного простору (дає авіакомпаніям право перевозити за плату пасажирів і вантажі з однієї іноземної держави до іншої – ІФ). Коли це буде підписано з Європою, тоді можливо, ну або, наприклад, з Білоруссю і тоді "Бєлавіа" могли б. Така практика була на польоти "Узбецьких авіаліній" з Ташкента до Нью-Йорка через Київ з правом прийняття пасажирів між Україною та США. Варіантів багато, але зараз - реалізується грузинський сценарій - транзит через треті країни", - сказав Є. Хайнацький.

Крім іншого експерт прогнозує, що більша частина пасажиропотоку Україна-РФ пересяде на залізничний та автомобільний транспорт, оскільки при комбінації транзитних польотів у цій ситуації прогнозується подорожчання авіаперевезень (хоча в звичайній практиці це нелогічно).

Повна версія доступна за передплатою.

Реклама
Реклама

ЩЕ ЗА ТЕМОЮ

ОСТАННЄ